Sista julklapparna inhandlade..


Nu är jag klar med alla julklappar. ÄNTLIGEN!

Åkte ju ner i stan med Sam i förmiddags för att fixa de sista klapparna. Vi gjorde dock ett stopp på Grafitti Café. Jag åt en bakpotatis och Sam en peparkaka, och min bakpotatis. Och delade på en flaska Mer med smaken hallon/passionsfrukt. Älskar den Mersmaken! Kan jag rekomendera för er som inte testat.

Fick handlat dom två sista till mamma och sen fick Sam lite kläder, hittade så fina kläder. Och som jag sagt innan, sålänge han inte säger att "De vill jag ha", så är det JAG som väljer kläder och då enbart "vuxet" inget Spiderman eller annat trams. Stilrent & snyggt gillar vi :) Han fick även ett sett vantar, glömde hans hemma. Så fick handla nya bra vantar till han.

Sen handlade jag ett överlack till naglarna för dekorationerna jag valde denna gången vill inte sitta kvar så fick tipset att lägga ett lack över.. Så de har jag precis gjort och satt tillbaka den som lossnat. Men nu sitter mina dekorationer där dom ska, ska lägga ett lager till tänkte jag ;)



Gick in på Oj (Ica) och handla Julmust och kanelgifflar med oss hem att mysa med. Sen på bussen och hem. Nu sitter Sam och äter macaroner, han älskar de. Och någon middag blir de inte än så då är de passande att bara koka lite mackisar ;) Han älskar de!



Tog denna bilden på H&M med dom nya vantarna som passa perfekt på hans små händer. Inte de enklaste att hitta vantar som dom små vill ha på sig och som sitter bra. Men dessa va faktiskt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson