Shit snacka om att tappa lusten



Ja, tappat lusten.. De har jag verkligen gjort när de gäller blogga. Man känner sig mer tvingad är att de är roligt. Men men, ska berätta lite hur min dag har varit.

Som jag skrev innan så klippte jag mig och shit vilken skilland :) Hon va faktiskt jätteduktig tyckte jag, när jag klipper mig i vanliga fall så blir frissörerna som galna, dom bara hugger in i mitt långa fina hår.. Man blir så less! Men de gjorde inte hon här :) Hon tog de som behövdes och sen kolla igenom de tort med så de blev precis lagom, kanske 3 cm. För jag sa hon skulle ta lite till just för att få bort de där svint-topparna. :)

Nu har vi precis ätit, jag va mästerkock. Åt kaslergryta med ris, inte så jättegott men vi hade allt man ska ha i hemma så fick bli det ;) Sen imorron blir de cilli con carne,  goooott!

Nu tänkte jag ta en dusch sen blir de som vanligt mys framför tv:n. Skönt att bara ta de lugnt och ladda upp nu inför jul/nyår! Blir väl att man festa nån dag där. Och sen även palla med mellandagsrean. Haha!

Nää nu måste jag avrunda och kasta mig vidare mot badrummet!



Vad tycker ni om denna klänningen? Jag älskar den, men gillar ju inte att använda klänning känns som den ska kasa över röven helatiden :D Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson