Pusta ut nu då?


Oj denna dagen blev inte som jag trodde. När jag uppdatera första gången idag så trodde jag de skulle bli en lugn dag men så blev det inte.
Linda
ringde när hon kollat tänderna på Danny som hade lite småskavanker, så bestämde vi att jag skulle med och lämna Tojje på lösdriften i Höör så påvägen till från djursjukhuset så hämtade Linda mig så lastade vi av Danny och lasta på Tojje. Vi stannade till vid City Gross och handla mat och en ny grimma sen vidare mot Höör.
De gick jättebra att lämna han! Jag ledde runt han på gården så han fick se sig omkring och sen va de dags att släppa in han och Tojje ville inte gå ut i leran så jag fick gå med vilket resulterade i att jag hade lera upp till knäna typ :P Uppps! Men sen sprang dom iväg och hälsade :)


Lilla Tojje!


Vi satte oss i bilen tillbaka till stallet för att mocka de boxarna som inte va klara, satte mat och rullade vidare mot Linnéa, vi skulle mocka hennes boxar med för Linda lovat de då Linnéa jobba länge. Så dit och fixa de snabbt. Sen in på Väla och handla hörlurar till Lindas telefon. Och vidare mot Bogart :) Handlade godis, mumms! När vi handlat godiset for vi vidare till Sofia och hämtade mina diesel jeans hon lånat.. Och nu är jag äntligen hemma och har duschat! Shit så skönt.. Ska snart borsta ut håret och göra en fläta. Sover endast med fläta nu då mitt hår behöver klippas, kan liksom knappt borsta de nu :( Blööö!



Åh jag vill tävla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson