Pusta ut efter en storstädning!


Känner mig sååå duktigt!

När Otto drog iväg och tränade satt jag på full växel och storstäda. Sam hjälpte mig och lägga in tvätten där den skulle va, sen hjälpte han mig med lite annat smått och gott. Så söt han är, sen bädda jag ner han framför barnprogrammen när man skura toaletterna och så. Damsugit & dammtorkat överallt i hela lägenheten. Rist mattan och ja tror inte jag missat nåt.

När Otto kom hem från träningen så fick Sam sin kvällsmat och sen natt va honom. Efter de gav vi oss på att rensa avloppen. ÖRK, ÖRK & ÖRK va vidrigt det är! Kan inte göra de så jag och Otto hjälptes åt. Sen blev de rätt in i duschen man kände sig lagom fräsh.. :( Haha!

Sen gav vi oss på matlagningen, blev väldigt sent men som man säger: "Bättre sent än aldrig!" Otto ska ju ha med sig mat till jobbet så de va bara att göra de. Blev Chilli Con Carne med ris. Mummsigt värre!

Nu blir de tv-mys! Man är allt lite seg efter att varit u fullgång. Men jag klagar inte, nu är här inte en gnutta dam eller smuts :) Men dock väntar ett lass med tvätt, men de får vänta till på fredag vi har tvättid då. Längtar inte precis.. Men måste göras nån gång. Men nu ska jag vila ögonen på tv:n.
Skriver mer imorgon kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson