Paaaus!


Hade bloggpaus igår bara så ni vet och tror ni märkte de med :)

Satt knappt nåt vid datorn denna helgen, skönt. Har gjort massa annat faktiskt. I lördags va vi ju iväg på lucia-showen på Helsingborgs ridhus. Kan ju säga att när jag va mindre va den mycke roligare! Nu va de inga privathästar med alls utan gamla trött ridskolehästar i 9 av 10 nummer känndes de som. Duellhoppningen har alltid varit så rolig innan när typ allsvenskalagen mött varandra med taggade ponnyer men nej nu hade dom bara ridskolehästar. Luciatåget va ju fint och mååånga hästar, men resten va katastrofdåligt faktiskt. Sam gillade dock, men räker de är hästar så blir han överlycklig. Haha! Men men.. Fy vilken besvikelse!

Sen åkte jag hem och packa min väska och åkte till Daniella. Varför är de alltid så att hälften skiter i och komma utan att säga nåt? Äh så trött på vissa "vänner" som bara totalt skiter i en. Men vi hade kul iallafall.

Vi gick ner till Carstens 30 års fest sen och träffade massa man känner. Trevligt, trevligt! Sen gick jag till Tempel och sa hej till Fia som jobbade. När jag sagt hej till henne tog jag en taxi hem lite innan kl 2. Skönt att vara hemma i tid för en gångs skulle. Men skulle inte ut och har jag lovat mig själv de så är de bäst att hålla de, annars blir jag så arg på mig själv.

Igår gjorde vi inte så mycke, tvätta lite och plockade undan här hemma. Otto åkte hem tills sin mamma en stund, jag palla inte åka med. Så jag tog en duscha och kolla lite på tv i lugn och ro. När dom kom hem så lagade vi middag och sen lekte med Sam och ja tog de lugnt :) Sköönt!

På kvällen blev de film och mys för hela slanten, dock sovit katastrofdåligt inatt. Kom liksom aldrig till ro, och sen imorse kl exakt 8 borrade dom upp en säkerhetsdörr i huset så ha de lät kan jag lova, fick fan huvudvärk. Hur kan de vara okej att börja väsnas så tidigt och så högt!? Kul om man jobbar inom vården och kanske jobbar natt och komma hem somna och 1-2 timmar senare börjar dom borra som galningar.. Usch jag hade fått sinne! Men men så är de väl ibland.

Idag ska jag nog träffa Linda, väntar på ett sms :)

När nu ska jag sätta min telefon på laddning innan den dör! Tjooooooohej!



Lilla Saaam <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson