Om Paow


Kan börja med att säga att detta är inget jag säger är fel av henne på nåt sätt!

Jag läser hennes blogg och gillar den, helt okej liksom! Men är de bara jag som känner lite att sen hon blev 18 år för lite drygt 1-2 månader sen tappa greppet lite? Tatueringar, läppförstoring mm.. Jag perosnligen tycker hon är en av de få i bloggvärlden som ser bra ut naturligt, för jag menar Kissie är inte vacker.
Jag ska väl inte uttala mig är inte nån supermodell själv, men tycker de är synd när dom pumpar upp sina läppar och tillslut ser ut som Jackie Ferm. De ser bara förjävligt ut. Jag har sagt jag vill förstora mina läppar men isåfall ska jag bara ha minimalt lite i överläpper OM jag ens kommer att göra de.

De är så sjukt hur mycket "press" tjejer har på sitt utseénde. Vi ska va smala, sminkade, hårförlägning, perfekt noppade ögonbryn, snygga & dyra kläder.. Ja jag kan göra listan evigt lång! Visst finns de som få som inte bryr sig alls utan lever efter vad dom tycker är snyggt osv.. Men de "får" man inte för då är man ful, fattig och fet.. Är de är väl tragiskt!? Jag själv är väldigt utseénde fixerad, men jag kan lätt gå i stan utan smink och i mjukiskläder. De rör mig inte men ska jag gå ut så vill jag ju va fin..

När ska denna eviga pressen på oss tjejer om utseénde ta slut och alla kan få va sig själv?



Ja den kroppen hade man väl inte tackat nej till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson