Om man


Tänkte ta en dusch och sen kolla lite på tv. Senare ikväll tänkte jag lägg upp lite snygga nyårsklänningar som jag skulle kunna tänka mig om ni fortfarande inte vet nåt snyggt man kan ha på sig. ;) Så håll utkik..

Nu ska jag ta en dusch, luktar bara bränd hud sen solningen innan. Blööö! Men snygg blir man och skönt va de. Hihi!

ÖÖh just de, när jag sola innan så satt jag och väntade för jag ville ju ha 3an för där är nya rör i den. Satt och vänta och vänta men ingen kom ut så jag banka på dörren och tog väl 1 minut så kom de ut nån äcklig kvinna/tant. Jag lägger i mina 10:or och ska gå in i "solrummet".. FYFAN säger jag bara! Lukta typ som om nåt kröpet upp i hennes kön och dött. Höll på att spy, kunde inte stänga dörren på ett par minuter. De äckligaste jag varit med om på läääänge! Okej, om de luktat lite unken svett, men ruttet kön!?





Dödens lukt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson