Oj så duktig jag är.


Ojsan.. Va mycket man hunnit med ändå idag! Vaknade av ett sms av Linda, hon fråga om jag ville med till Höör. Hon skulle kolla på lösdrift till sin ena häst och ville ha sällskap så de gjorde jag, så hon hämtade mig vid lunch. Vi åkte dit och jävlar vilken öde-mark de va. BARA SKOG! Haha, men jag va lite imponerad ändå, vi båda hade sänning på mobilen :) Trodde jag fan inte.. Hehe!
Där va iallafall jättemysigt och hade jag haft en unghäst som skulle iväg på lösdrift hade jag inte tvekat en sekund på att sätta den där. Jättefina ligghallar och massa halm & hö till dom. Linda tyckte samma sak och imorron flyttar Tojje hemmifrån ;) Hehe

När vi varit där åkte vi och åt vår thai-buffé, som alltid när vi umgås. God som vanligt och jag åt massa broccoli och blomkål som jag ÄLSKAR! Mumms...

Sen åkte jag med henne och bytade däck på hennes bil, dags för vinterdäck nu. Fick lära mig ett och annat när dom byta däck. Så nu kan jag näääästan de med.. NOT!

Så kom hem för drygt 1 timme sen och nu har jag precis varit och solat :) Passa på när det är nya rör, lööövit! Åh längtar om 1 vecka ska jag på återbesök med brynen, dom ska köra på en gång till, göra dom lite tjockare och mörkare. Kommer bli grymt snyggt när det är klart. Så i sommar har även jag ögonbryn! Wiie!



Snart nyår, ska man festa eller inte? Inte supersugen direkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson