Myyys


Mobbat jag vet men somnade väl vid 22.30, va jätte trött & seg. Eller ja de va både jag och Otto! Sam fick va upp länge igår i och med att han vila när Otto kom hem. Så han fick va uppe så länge han orka vilket va 21.15 ingefär. Sen tänkte jag och Otto kolla på film men vi visste inte vad vi ville se så sappa lite på tv och hitta nåt vi kunde glo på.

Va och handlade godis och popcorn på Bogart igår och hade de allmänt mysigt. Va även på Willys och handla lite smått som fattades här hemma. Hände en sak på Willys som fick mig att få verkligen sinne.. Tur man har vissa spärrar i sin hjärna annars hade de kunnat sluta illa för en som va och handla igår.

Såhär var det: När vi kom till Willys så tyckte jag & Otto att Sam skulle få ta en sån barnkundvagn som han kunde köra. Han tyckte de va svinkul att köra den! Tog lite tid men de gick och vi hade ingen tid att passa så ja vi gick i godan ro. När vi kommer ner vid mjölken så blir Sam lite förvirrad för Otto gick ner till fryssakerna medan jag va och tog mjölk mm.. Jag ser helatiden Sam i ögonvrån då han går precis bredvid mig helatiden. Jag sträker mig efter mjölken och ser hur Sam går lite åt andra hållet och inte kollar rktigt var han går för han letar efter sin pappa. Han råkar då snudda vid en tjej i min ålder. Då slår hon sina två hjärnhalvor ihop och SPARKAR på Sams lilla kundvagn varpå han inte är berädd och har då nästan all balans på att hålla i den så han håller på att trilla över golvet. Men lyckas då hitta balansen och trillar inte men de va på håret. Jag går då raka vägen fram till henne och frågar va fan hon håller på med. Hon står då och säger ingenting och kan knappt ens titta på mig när jag pratar med henne. Jag säger då till henne "idiot jävel tänk dig för innan du gör saker!" Kände att de va TUR detta hände inne på Willys och inte utanför då hade jag smällt henne. Så arg blev jag! Hur fan kan man göra så? Hur jävla dum i huvudet får man lov att vara?! Blev helt jävla galen när vi gick i affären, kunde inte koncentrera mig på att handla..




Näää, nu ska jag äta frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson