Myser


Just nu står Otto och steker pyttipanna till Sam, han ville ha de för han älskar rödbetor. Och ja då blir de pytt till :) Men jag och Otto ska slå till med en kebabrulle. Jag kom nyss på att de enda jag ätit på hela dagen är några godisbitar :O Bra där liksom? Och medans Otto steker Sams mat ligger vi och myser framför tv:n.

Så söt han är (Sam då alltså) sätter jag igång camen på datorn så säger han direkt "SAAAM!" Och sen tar de några sekunder så skriker han "Naaaapp!" Haha, så jävla roligt :)

Ikväll blir de en hemmakväll för oss alla. Och jag ligger här och sucktar efter julgodis.. Speciellt knäck! mumma..
Någon som vet var man kan köpa julgodis? Jag suger att baka!



Här ligger vi och myser! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson