Mycke nu innan jul



Precis  som jag skriver i rubriken, mycke man ska hinna med nu dagarna innan..

Men i onsdags va jag med Johanna vi va nere på Kompis, spela lite skitgubbe tog en cider och hade trevligt :) Sen checka vi läget på Tempel, men de va sådär..

Igår va de slappedag, huvudvärk från de att man vakna tills man soman, haft de nu i ett par dagar. Jättejobbigt! Men men, fick iallafall fixat naglen som dekorationerna trillade av på. Snälla Maysa klämde in mig i de pressade schemat. :)

Idag käkade vi frukost jag och Otto, Sam va inte på humör för han fick inte makarionor till frukost så han va på sitt rum och sura. Sen på med kläderna och begav oss till Systemet, handla vin till Ottos föräldrar och lite cider & öl nu iför julen :) Sen in på Maxi och handla. Valde att köra till de MaxiRåå och de va nog ett bra val, inga köer alls. Lugnt på Systemet med, 2 före oss i kön :) Hihi!

Sen vidare mot solningen, hihi! Så blev 6.40 min i ståsolariumet :) Mys pys!

Nu är vi hemma jag har precis slått in Sams julklappar, 2 st.. Fler blir de, men vi har inte hittat de vi tänkte köpa till han. Men de kommer ;) Sen har jag slått in min kissekatts julklapp :) Hon måste ju också få nåt! Nu har jag lite pyssel kvar innan de bli TVÄTTNING i stora tvättstugan. Gaah! Så tråkigt..

Sen efter tvättnignen ska vi och hämta en trimmer så Otto kan klippa sitt hår, kanske ta Sam med när man ändå är i farten? Hans hår växer som ogräs! Ja vi får se, men de är lite kvar att fixa. Ikväll lär man va HELT slut.. Blir mys här hemma framför tv:n..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson