Min julafton..



Jaa, vad ska man säga.. Den va bra på de flesta sätt och visen men inte alla.
Fick jättefina julklappar av mina vänner och familjen, men vi har valt att Sam ska få mest :) Man börjar bli så pass gammal så man bryr sig inte så mycket om julklapparna på de viset som när man va liten, då fick man lätt 20 julklappar. Haha! Nu får man lite mindre men dyrare, bra de med.

Detta fick jag, presentkort, pengar, receptbok, ett par fina ridstrumpor, smink, lottor mm. Har säkert glömt något. Så blir de ibland!
Sam fick också massa fina julklappar: Leksaker, pussel, adidaskläder, andra kläder, en stor fet blilåda alltså han fick så mycket så vi fyllde hela bageget på bilen men BARA hans saker :P

Vi va först hemma hos Ottos släkt och käkade och lite så, typ öppna julklappar. Sen åkte vi ute till mamma och mest så myste. Vi hade ju redan ätit. Men åkte hem tidigt kände mig inte bra och när jag kom hem hade jag 39-40 graders feber. Tack tomten för febern lätt den bästa julklappen!

Idag ska vi och äta kalkon hos Ottos mamma, skönt två dagar utan att laga mat :) Perfekt!
Känner mig lite krasslig nu igen, va bra i morse/förmiddags. Hoppas inte jag får mer feber vill ju också ut idag som alla andra. ALLA ska ju ut idag.

De va allt för mig just nu..



Ungefär såhär ser jag ut nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson