Lugn helg!


Denna helgen har varit väldigt lugn, och skönt har det varit! Bara varit hemma, handlat och myst.. De gillas! Mycket tv tittande och filmer. Inte festande eller varit uppe sent, de märks man är utvilad och glad. Dock är ju jag en nattmänniska ;) Man blir väl de efter 5 år inom nattklubbsvärlden. That´s life..

Annars idag har de bara varit slapp, Otto har dock tagit sitt ansvar och diskat. Men imorron tänkte jag köra ett ryck, ta in de tvättade kläderna och torka av lite här hemma (dammtorka). Hade behövt vädra med känner de i min näsa, är ju dammkänslig. Men de lär bli kallt!

Imorgon kl 13.00 ska jag klippa mig :) Ska bli sååå skönt att få av topparna på mitt slitna hår! Varför va jag så förbaskat dum och färga mitt fina hår blont?! Nog bland de dummaste jag gjort.. Mitt hår som va så mjukt, fint & glansigt innan jag mitt dumhuvud färgar de. Dock var de inte min ideé att ta så mycke, skulle ju bara ha slingor men ett visst mongo färga hela. Åhh, varför säger jag aldrig ifrån när jag vet att de kommer bli helt kaos? Aja, nu gör jag inte om det. Om jag ska göra nåt annat med mitt hår i färgväg mer än att färga utväxten ska jag gå till frissören, tar inte en chans till.

Just de, läkningen av ögonbrynen får mig lite galen. De kliar och jag får INTE klia tillbaka! GAAAAAAH! Men de går på rätt håll, men tror jag kommer få gå en gång till. Mitt skinn vill inte ta åt sig färgen ;) Är jag förvånad? Inget ska gå min väg, men har börjat vänja mig vid det. Haha! Tar de med en nypa salt..



Mys-bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson