Lite egobilder


Tog lite bilder med iPhonen precis så ni får se lite färgbilder på brynen med. Tänkte lägga upp bilder från sidan och så med så ni får se. Kan värmt rekomendera kemiska tatueringar! Tro mig, de kommer bli såå skönt i sommar att ha bryn :) Wwwie Happy!








Ni tycker säkert jag tjatar ihjäl mig om de här med brynen, men jag är så lycklig ATT jag gjort de äntligen. Och till er som funderar på de har jag bara en sak att säga: GÖR DET! Vad tycker ni? Skulle jag låtit dom va tunna dom första gången? Ska lägga in en bild under denna texten.. :)


Denna bilden är från första gången..
Valde att göra hela brynen lite tjockare speciellt längst ut på sidorna.. Här på denna bilden är de bara tunna sträck. Gillade inte riktigt de!

VAD TYCKER NI?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson