Lite ärenden avklarade..



Aaah då har man varit uppe itid och fått lite avklarat. Va nere på Arbetsförmdlingen, dom har nog dom trögaste bestämmelserna som finns. Tacka gud för att jag inte är inskriven där, dom hjälper ju inte en iallafall. Skulle kolla upp en sak ang de jobbet jag va på intervju på ida :) Aja, kunde lika bra struntat i det från första början.

Som jag nämde så va jag på arbetsfintervju idag, gick fint! Men vågar inte säga förmycket för inget är klart men de går åt rätt håll. På måndag så får jag veta lite mer, hehe. Så innan dess får ni tugga naglar ;)

Va nere i stan och kollade på rean som kan va bland de sämsta genom åren. Man hittar ju inget kul alls till sig själv. Hitta nya jeans till Sam och ett par joggingbyxor som tillhör en tröja jag köpte till han för ett tag sen. Såg inte att de fanns byxor till den då, men dom va på rea nu så han fick dom iallafall. Sen köpte jag lösögonfransar, alltid bra att ha hemma om man vill piffa upp sig lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson