Låååång dag!


Idag har det varit en lång dag och jag är rätt trött. Redan "Power nappat" en gång. Varit med Linda hela dagen. Först åkte vi och käkade på Familia. Sen åkte vi och hämtade hö till hennes hästar. Sen skulle hon köra mig hem men så blev det inte.. Vi visade hennes hingst istället för Matilda och de gick bra! :) Riden ca 4 gånger och så jävla sjukt snäll, borde finnas fler så snälla pollar.

Efter de så fixade vi klart i stallet och sen körde vi till City Gross och handlade spån, hästmat och kladdkaka :) Gooootte! Ibland får man unna sig. Och efter en dag som denna så får jag de, rört mig hela dagen.

Tog en dusch när jag kom hem sen bara legat och myst framför tv:n med Otto :) Mys-pys! Och de ska jag fortsätta med & somna så småning om. Imorron blir de sticka iväg och sola och sen laga middag med Otto & Sam sen bara mys på kvällen. Kanske träffa Fia, ska få mina jeans som hon lånat. Hade typ glömt dom.. Hon låna dom i somras och jag kom på att hon hade dom typ för nån vecka sen. Haha! Bra koll Angelica ;)

Nä nu ska jag slänga huvudet i kudden och mysa vidare!
Sov gott kära läsare och förlåt för en usel blogg-dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson