Kvällsmys


Nu är jag och Sam ensama hemma. Kusligt, hatar att va "själv" hemma, man läser ju var och varannan dag att folk få påhällning av idioter som ska råna & sno saker från folks hem. Tänk om en sån kommer, vad ska man då göra liskom? Nä fy för att vara själv hemma. Har alltid tyckt det med..
Va ännu värre när jag bodde hemma, bodde ju på gård med mamma & Johnny. Och i hus knakar de ju och sånt, så på kvällen vägrade jag va hemma själv. Så när man kollade ut va de helt svart, GAAAH! :P Haha! Gud så tramsig jag är..

Otto är iväg och tränar boxning just nu, han är hemma om ca 1 timme. Trött & svettig! Han ville jag skulle hänga på och träna boxning, vill han att jag ska dö? Min kondition är under all kritik, jag som skulle börja jogga med May.. Hmm, de lär nog dröja men de gör inget han är på semester i Syd Afrika just nu. På tiden jag börjar samla motivation..

Lagade nyss lite mat till mig och Sam, det blev den pastasåsen med kycklingfilé som vi skulle gjort igår. Fast Sam fick inte av de, han fick av köttfärsåsen som va över.. De är ju hans favvorätt. :) Så nu ligger vi och chillar framför tv:n för vi är jättemätta! Iallafall jag, kan tänka mig han också är det för han är ju snart lika mycket som jag :O

Kom på en sak jag ska skriva om men de får bli i ett nytt inlägg.. Brb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson