Jaha men de va ju kul..



Väldigt roligt att vakna med en hals som inte alls mår bra och ännumer förkyld. Lagom såhär till julafton med, jaja sålänge jag överlever så är jag glad. Men min nattsömn har varit under all kritik. Och att grannarna inte sluta väsnas förrän vid kl 22 gjorde inte saken bättre, ska med gott samvete ringa hyresvärden såfårt julstöket är över.

Sam fick öppna sina julklappar imorse eller ja mer i förmiddags :) Han fick lite kläder, två pussel, två cp-skivor och lite målarsaker. Sen lär han ju få massa mer sen.. Han tyckte de va kul att packa upp de!

Nu tänkte jag åka och sola, jag vet inte bra när man har virus i kroppen men de skiter ha i. Så mycket är inte juldagen värd. De är ju så grymt skönt att sola och ska man ut imorron vill man va brun. Men går inte ut om jag inte känner mig hyfsat bra. Vi är ju trottsallt barnlediga :) Va ett tag sen. Hihi!

Nähe om man skulle sätta fart och börja ta tag i denna dagen ska ju åka iväg vid halv 4 till Ottos släkt, sen vidare till min släkt. Blir en lång dag för Sam..



Myskläder på julafton?! Sugen på det.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson