Jag & Johanna



Igår på kvällen va jag med Johanna. Hon ville vi skulle dra ner till Kompis som förra onsdagen så de gjorde vi. Satt och tog 3 cider och spelade Yatzy & kortspel. Va där mellan 21-01 ungefär. Sen tvinga hon typ med mig till Tempel för hon hade fribiljetter dit, men när vi står i dörren och hon tar upp dom så visar de sig att de endast är reklamblad. Haha! Busted.. Va där ett tag sen ringde jag Abbe så körde han mig hem, han skulle ändå köra 3 andra :) Snällt av han. Palla inte betala taxi när han ändå va ute och körde. Man måste va smart. Höhö

Vi har precis ätit lite mackor och nu ligger jag i sängen och bloggar. Och vet ni...? Jag va duktig igår, jag sa till Johanna att jag behövde bilder till min blogg så hon hjälpte mig och fota lite. Snällt va? :P

Nu ska vi snart iväg och handla så jag tänkte hoppa in i duschen så vi kommer iväg, men först ska jag lägga upp bildern från igår :)







Ser ni vem som gick yatzy båda rundorna? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson