Jaahaaaa


Då har man ätit lite lunch (de som blev över från igår) och sökt lite jobb. Ni förstår inte hur tråkigt de är att inte jobb fulltid och va hemma så mycket som jag är! De sociala livet försvinner helt och rutiner vad är det liksom? Man sover bort dagen för den ska gå så snabbt som möjligt för de är så tråkigt. Andra njuter av att va hemma men de gör inte jag, vill ha nåt att sysselsätta mig med och de är NU!

När Otto slutar åker vi direkt ut till mamma och sen påvägen hem så ska jag sola. Har inte gjort de på hmm 3 veckor minst! Har inte haft lust, man gör ju ändå inget speciellt så då kan man lika bra se sjukt ut (vit som ett lakan). Men jag vet inte om jag ska ut på juldagen så då vill man va grann! Hehe.. Iallafall brun, sen va fan ska man ha på sig? De är den stora frågan.. Jag är ju ingen klänningmänniska. Älskar ju jeans och ett snyggt linne. Men varfan hittar man ett snyggt linne som mina pattar får plats i? Haha!

Nää nu ska jag glo lite på internet och snoka :D



Älskar att va mig själv! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson