Inte igen...


Jaha, då har man åkt på en jävla förkylning igen. Fast hellre de än magsjukan som går, som var och varannan verkar få. Hatar allt som har med kräk att göra! Fy så vidrigt det är.. Så har inte sovit så mycket inatt, mest legat och försökt få luft, inte de lettaste när de känns som nån pregat inte två basketbollar i näsan.

Idag blir de vila upp sig som gäller. Skulle egentligen med Linda till stallet men storm ute och de ska regna inget ridväder direkt. :( Synd, för de hade varit roligt att rida idag!

Imorgon är det onsdagen den 14e december vilket betyder att jag ska på återbesök.. Fylla på ögonbrynen och göra dom lite tjockare, fast bara liiiite. Drömde om de inatt, att dom blev helt misslyckade och att jag även förstorade läpparna.. OMG! Nä, nu skajag sluta nojja de kommer bli bra när de är klart de vet jag :)

Åt precis lite flingor till frukost med mjölk, aj min mage typ.. (Tåler inte mjölk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson