Haft lite ett stå i..



Blev väck av Tolle som skulle hämta soffan, så de va bara att kasta sig upp ur sängen och klä sig. Sen kom dom och hämtade sängen & lite lampor som vi inte använder. Efter de har jag snackat en massa i telefon med bla mamma & Sofia. Sen suttit lite vid datorn, tvättat min vinterjacka, lagt in tvätt som va torr. Nu tänkte jag äta lite :) Inte gjort de än, upps!

När Otto kommer så ska vi åka ut till mamma för mitt bankomatkort har kommit. Varit utan nu i 1 vecka ;) Så kan de går när man är klantig! Sen på vägen hem ska jag sooooola, ska bli skönt! Sen åka och handla mys och titta på film ikväll! Idag & imorron är äta/dricka vad man vill.. Mumma!

Glömde säga att Kissie är i Malmö.. Åka dit och spotta på henne någon?! Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson