Gomorron eller nåt?


Jahaa, va gör jag då vaken nu?!
Jo de ska jag tala om för er, är ju mega förkyld så vaknade vid typ halv 5 och va helt täppt i näsan. Fixade till de och somnade om men bara till kl 6 för då väckte grannarnas ungar mig, alltså innan jag får ett större utbrott måste jag nog ringa vår hyresvärd detta är inte okej längre.. Gaah! Verkar som dom gått till dagis nu så tänkte somna om en stund till inte många timmars sömn. Somnade halv 3 för jag är så snovig, skitjobbigt! Men men, that´s life liksom. Som jag skrivit innan, hellre snor än kräk :)

Nää, nu ska jag somna om nån timme till sen ska jag äta frukost, söka jobb och lite annat smått och gott!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson