God morgon


Idag är jag mongoliiiid trött! Har ju sina anledningar.. Sam vaknade vid 23-tiden igår och vägrade somna om. Tog väl 1½ timme innan han gav upp och då va mitt tålamod så nere på botten, så jag låg och va så förbannad på han så tog ett tag innan hjärnan varva ner och man kunde somna om. Sen vaknade jag av en konstig dröm och kunde inte somna om och då va väl klockan 04.00 typ.. Lyckad natt? Inte så... Funderar på att lägga mig och sova nån timme till för mina ögon är helt svullna, dom blir de när jag inte sover så bra. Haha! Lite mobbat jag vet ;)

Ska ringa mamma och se om en sak har kommit, och har den de så vet jag vad jag ska göra. Annars blir de att dra och sola nån gång under dagen. Funderar på om jag ska ha maten klar när Otto & Sam kommer hem? Tror jag ringer och frågar de för ibland är inte Otto hungrig direkt.

Gäsp, gäsp..
Hehe!



Tröttas i världen just nu.. Dock inte nån ny bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson