Go morron


Jaha, då har man vaknat, ätit frukost, snackat i tele mm. Lite har jag hunnit.. Kollat igenom Facebook också ;) Idag händer de inte allt förmycket, ska inte sola iallafall de gör jag fredag eller lördag, tror de blir lördag :) Åh på lördag ska jag träffa massa roliga människor bla Daniella, Johanna, Jennie mf. Tjejkväll eller nåt? :) Kul ska de bli!

Såg att solen lyste idag, de va ett tag sen sist. Man får va glad för de lilla verkar de som. Men de förvånar mig att de regnar i december!? Haha hur galet är inte det?

Åh drömde en sak inatt som jag önskade va sann, men de kommer nog aldrig att hända, men önska kan man ju :) Hihi!



Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson