En tur till Malmö


Idag har jag varit med Jennie i Malmö, hon skulle kolla på en lägenhet. Eftersom att hon har fast-jobb där nere så blir det att hon flyttar vilket jag förstår. Men mysig tvåa, men dock rätt nergången men den skulle fixsas så hon tackade ja till den så får hålla tummarna att hon får den.
När vi varit på visningen så stack vi bort till Entré och kollade lite i affärer, hittade en jacka jag gillade men som tur är så behöver jag ingen! Strosade runt lite sen bestämde vi oss för att åka till Center Syd. Hittade ett par snygga jeans men pallade inte prova dom för hade mina snörade stävlar på mig. Så får be Otto köra mig ner dit så jag kan prova dom. Jennie hittade en kjol & byxor :)

Kom typ nyss hem, så skönt :) Ska byta om till mjukisar när jag skrivit färdigt. Måste även kolla hur de går för vår mat, la fram kycklingfilé på tining innan jag åkte hemmifrån. Ska göra pastasås idag till middag.

Har även funderat på att ändra min design på bloggen, vad tycker ni? Några förslag?!
Färger, text osv..





Dagens face-look!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson