Deckad...



Åh jag hatar förkylningar, verkligen HATAR!

Hinner fan inte bli frisk från den ena förrän den andra kommer och totalt våldtar en. Sovit ytterst lite inatt eftersom Sam också är förkyld så vaknar han till och från och man får bädda ner han på nytt. Men men, thats life! Mååååste ner till vårdcentralen och få ny hostmedicin till Sam den är typ slut nu och han måste ha sån hemma då han ofta får sån sjuk host i samband med att han blir sjuk. Hostar så han kräks.. :(

Sen hade jag behövt fixa lite annat med men känner mig inte speciellt peppad eftersom man sovit dålig, mår dåligt och är på dåligt humör för Sam gnäller som fan och inget är bra..

I övrigt händer det inte mycket här hemma, kurrera oss så vi kan bli friska nån jävla gång.

Va och handlade mat till nyår, blir ryggbiff! Jag & Otto ska bara va hemma äta lite gott och mysa. Nyår va så mycket roligare när man va yngre. Jag känner inte alls för nyår detta året. Förra året va inte så jättekul därför känner man sig inte så pepp detta året heller. God mat och mys räcker gott och väl för mig. Ingen alkohol eller party för oss.

Nää nu ska jag ta mig en galss! Min hals behöver det känner jag..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson