De va skönt!


Gaaah! Så skönt att sola, tog faktiskt 8 minuter i stå solariet :) Njööööt av steket. Vem vill liksom inte va brun? Man vill inte se sjuk och hemsk ut, nej nej.

Ska sola imorron med faktiskt tänkte jag, sen vila söndag. För Söndagarna är slappedag, då vill man åka iväg och sola. Hihi, blir 3an då för där va nya rör.. Missade de idag, men fick nog så jag teg ändååå.. ;)

Innan solningen va vi ute hos mamma och hämtade mitt bankomatkort, de hade kommit :) Wiie! Så Sam fick mata hästarna och sitta på Nina (mammas häst!) Sen klappa vi kisse-misse med, min svarta fina kisse! :)

Sen åkte vi och handla med, lite mys.. ;) Va på ÖB faktiskt, de va inte igår. Men hittade lite grejer till Sam med, ritbok och sånt. Så den ska han få måla i imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson