Dålig jag vet!


Sorry för en dålig uppdatering men jag har haft och göra iprincip hela dagen. Va först och tog min P-spruta halv 8 imorse. Efter de åkte jag hem, på vägen hem gick jag in på bageriet och handla en fralla :) Gott! Sen gick jag och la mig i typ 1 timme sen iväg och fixade mina naglar. Både Emma & Elin va där och fixade sina. Kunde man sitta och snacka med dom undertiden. Sen efter de gjorde Emma mig sällskap när jag krängde pizza, vi snacka lite skit och så. Trevligt värre!

Sen vänta på att Otto & Sam skulle komma hem, sen iväg till Väla. Handlade julklappar. Fick hanflat till dom jag skulle men ska kompletera med lite småsaker till. Men de mesta är fixat iallafall så skönt! Och nu har jag världens huvudvärk, inte alls trevligt. Så ja nu ska Sam äta sin gröt sen blir de att lägga sig framför tv:n och så småningom somna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson