Cp jävla mongolid granne!


NI SOM ÄR KÄNSLIGA HÅLL ER VÄCK FRÅN DETTA INLÄGGET!

Nu är jag så jävla trött på dom mitt emot och deras jävla BOKSTAVSBARN! Jag hatar dom och deras ouppfostrade jävla ungjävlar. Man får inte säga så om barn men tyvärr går detta ut över dom för att deras föräldrar låter dom bete sig hur som helst.

* JAG TYCKER INTE DE ÄR OKEJ ATT DOM SKA VÄCKA OSS VARJE JÄVLA HELG KL 06.30, SPECIELLT INTE NÄR JAG JOBBA NATT OCH FICK SOVA 3 TIMMAR OCH SEN JOBBA NATT IGEN OCH SOVA 3 TIMMAR.

* JAG TYCKER INTE DE ÄR OKEJ ATT DERAS JÄVLA UNGAR SKA LEKA I TRAPPAN DÄR ALLA DRABBAS!

* JAG TYCKER INTE DE ÄR OKEJ ATT LÅTA SINA BARN SPRINGA FRAM OCH TILLBAKA I LÄGENHETEN OCH SKRIKA ALLT VAD DOM KAN UTAN ATT DERAS FÖRÄLDRAR GÖR NÅT ÅT DET.

* JAG TYCKER INTE ATT MAN SKA BEHÖVA SÄGA TILL MER ÄN EN GÅNG ATT DE STÖ OSS ANDRA, JAG PERSONLIGEN SKULLE SKÄMTS OM JAG FICK KLAGOMÅL FRÅN ANDRA HYRESGÄSTER.

Igår ringde jag in då jag varit i kontakt med han innan öga mot öga och de funkade inte för han bara skriker och kan inte föra en normal konversation, jag testade att ringa och de gick bra. Han svarade trevlig och va inga problem. Kl va liksom 19.15 på kvällen och Sam ska nattas och kan inte nattas sålänge han ligger vägg i vägg med skrikmongon.

Idag när vi möter dom i trappan får jag en så spydig kommentar att jag knappt kunde hålla igen. Otto va med och jag käner att jag va tvungen att kontrollera mig. Men kommer han igen och säger nåt så kommer de bli hus i helvete här! Nu får de fan och med räka. Är han inte vuxen nog att inse att man stör inte de andra i huset. Förstår han inte de så köp hus! Men som sagt hämden är jävligt ljuv och han kommer bli störd han med! Jävla idiot!!
Hoppas han dör ung!



Varför är de inte lagligt att döda!?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson