Blööö, bajs


Idag är jag på lite dåligt humör! Eller jag va inte de först, men blev de nyss.. Har ju sina förklaringar, så skicka inga onödiga kommentarer på facebook eller sms till mig idag för jag snear rakt av!


Va ju på återbesök med min ögonbryn idag, gick bra. Dock gjorde de ondare nu 2a gången. Fattar inte varför? Men men, tjocka upp dom lite och så, ändra liiiite på designen men är nöjd. De ena är liiite olikt de andra men ska kolla när de läkt om de ändrar sig annar är de liiiiite som ska ändras, vad säger jag inte. Tror inte ni kommer se de heller ;) Haha! Gissa kan ni alltid göra..


Här ligger jag och torteras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson