Ändrade planer!


Prata nyss med Linda i telefon, hon är klar på djursjukhuset nu så hon skulle bara betala & tanka sen hämtar hon upp mig :) Hon va med Danny hos hästtandläkaren och kollade om sadlen passa vilket den inte gjorde så blir ev en Equipe på han. Får se ska åka och prova ut en till han ev i nästa vecka så han kommer igång.

När hon plockat upp mig så ska vi och lämna av Danny och lasta på Tojje och köra han på lösdriften i Höör. Ska bli spännande och se om de är is & halt där. På vissa ställen va de is och snö och de är ändå knappt 1 timme här ifrån, galet va de kan skilja mycket i temeratur bara på den biten.

Men nu har inte jag tid att sitta här, måste packa ihop mina saker så jag är klar tills hon ringer.
Toddeloooo!



Jag & Danny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson