Ändrad design..


Hejsan hoppsan på er..

Blev lite ändingar på designen under dagen. Blev en mörkare rosa och en ny header. Inga större förändringar för jag gillar min "grund mall" eller vad man ska kalla de. Kommer nog ha den ett bra tag till. Gillar när det är stilrent och enkelt, inte massa trams och kladd. That´s me!

Åkte ut till mamma när Otto & Sam kom hem, så stannade vi till 18.45. Påvägen hem köpte vi en pizza som vi alla tre krängd i oss. Sen diskade Otto lite medans jag satt med PhotoShop och fixade en header. Nyss kommit ut ur duschen, sååå skönt med en dusch som avslut på dagen.

Imorron har jag inte så mycket planerat, blir nog en spontan dag. Se om de kanske blir en runda till Väla? Har ju fortfarande inte köpt några julklappar. Hmm, inte bra! Varför drar man jämt ut på det? Blöööööö


VAD TYCKER NI OM DE SMÅ FÖRÄNDRINGARNA?


Den nya headern som ni nog inte missat ;)



PS:
På vissa webbläsare kan uppdateringen dröja, håll ut ni kommer snart se den ni med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson