Ååh, nog bra humör man får..



Sam har gnällt konstant från de att vi gick upp idag. Börjar gå mig liiiiite på nerverna. På morgonen är jag nästan aldrig på bra humör och de gör INTE saken bättre att han gnäller och blir sur för allt.
Han skulle inte äta frukost, man fick inte titta på han, han skulle bara göra de som passa honom.. Så sitter han och låssas bölar för han inte får som han vill.. Kalla mig dålig mamma men när han är på de humöret så får han va på sitt rum till han är på bättre humör, inget att diskutera. Han ska inte förstöra min dag.

Som jag skrev innan så blir nyår lugnt för mig/oss.
Ska göra god mat (ryggbiff, riktiga klyftpotatis, bea sås, stekt broccoli & röd paprika) tror ni jag kommer sprängas eller? Vattnas i munnen bara man tänker på det. :)

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar & spana runt på facebook..
Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson