5 dagar till julafton!?


Oj va tiden springer iväg!

Idag vaknade jag vid 11 tiden, sovit så himmla dåligt inatt, är förkyld och grannarna höll på att smälla & banka till efter 23. Och jag ville bara somna. Hur störigt är inte de? Men ska ringa hyresvärden imorgon. Nu får de fan va bra, gör dom inget åt detta nu så kommer jag väl få ta tag i det själv och då blir de nog väääldigt sura miner.
Vi vill kunna sova och inte störas på morgonen, ser de som en självklarhet.

Aja, fixade mig och snackade med Johanna innan när jag vakna. Hon mötte upp mig i stan. Jag va ju och klippte mitt hår. Fick beröm över hur fint det är ;) Min kaluffs är nog stickande i mångas ögon, men dom skulle bara veta hur jobbigt de är att har långt & tjockt hår.. Tar evigheter att troka de, tar evigheter att fixa de om man nu fixa de ordentligt. Ja ni förstår nog. Men fick iallafall av svinto-topparna, så kan nog borsta de igen :) Haha!

Gick en sväg i stan för Johanna letar efter en jacka, så gick lite och kolla men hitta väl inget direkt. Men nu är jag hemma och har bäddat ner mig framför tv:n ska försöka sova lite tänkte jag så man är pigg och glad när Otto & Sam kommer hem..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson