2011-12-31



Rubriken säger väl vilken dag det är? Nyår, men för mig är det inget speciellt i år. Jag ska bara chilla hemma tillsammans med Otto & Sam. Jag kände att efter att ha varit sjuk i över 1 vecka så orkar jag verkligen inte göra nåt annat än att vara hemma och känna att de är mest synd om mig i hela världen ;) Nä, skoja.. Jag hade gärna gjort nåt kul. Men isåfall typ middag med några vänner till 12 slaget och sen åkte hem. Jag orkar inte festa, jag har varit sjuk nu i 1 vecka så min kropp måste få ta alla sin krafter till att bryta ner detta hemska viruset.

Säkert mååånga som kommer bli svinfulla & göra bort sig idag. Tur man inte är en av dom, börja de nya året med ångest, nejtack.. Precis som många andra säger så ska 2012 bli MITT år. Ingen annans..



Förra årets klänning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson