Solat och gått en runda..


Idag har jag inte gjort mycket, har kännt mig krasslig.
Men gick iallafall och solade, valde fel skor kan jag ärligt säga. Jag har två feteblåsor på mina hälar, så de blir uggs för hela slanten nu. Mina täningsskor måååååååste bytas ut, dom tar seriöst död på mina fötter!

Men sen är jag liiite sne för att jag skulle sola på mitt vanliga ställe men dom öppnade typ 30 minuter försent och jag ville inte stå och vänta för de är svinkallt så jag gick till Raka Rör istället och fick ingen färg. Kul och stoppa i 50 kr och få inget ut av det. Jaja imorron får jag ju sola igen bara för de och då ska jag till mitt vanliga ställe för de är BÄST!

Sen nu ikväll gick jag en runda med Sam & Fia :) Trevligt att snacka lite skit och faktiskt röra sig, de behöver jag. Köpte kanel gifflar till Sam så han satt under sin varma filt och myste med bullar.

Sen gick vi och hälsade på Michelle, hon jobba :) Sen spelade jag och Sam Jack Vegas maskiner för hela 20 kr ;) Haha! Nästan så man blev fattig ;) Sen kom Otto och hämtade oss efter träningen. Så nu är Sam i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson